بهترین عسل ایران

معرفی و فروش بهترین برند عسل طبیعی در ایران

بهترین عسل ایران

معرفی و فروش بهترین برند عسل طبیعی در ایران

خواص آب و عسل

آب و عسل میتواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که بدنبال یک تقویت کننده سریع هستند. نه تنها درست کردن آن آسان و ارزان است، میتواند خواص و فواید غیر قابل انتظاری هم داشته باشد.

آب و عسل چیست ؟

آب و عسل همانطور که از اسمش پیداست نوشیدنی ای درست شده از عسل و آب گرم است. معمولا این معجون نیروبخش را صبح، قبل از غذا یا قبل از خواب مصرف میکنند، اما در تمام اوقات موثر است. این معجون خانگی که قرن ها برای فعالیت های پزشکی از آن استفاده شده، امروزه شهرت آن در جهان رو به افزایش است. چون راهی کم هزینه برای افزایش سلامتی است.

آب و عسل

خواص آب و عسل

مهم ترین خواص آب و عسل برای سلامتی، کمک کردن آن به کاهش وزن، بهبود ایمنی بدن، کاهش واکنش های آلرژیک، مشکلات تنفسی، تقویت سلامت قلب و عروق و کمک به هضم و گوارش میباشد.

آلرژی را کم میکند

عسل با تنظیم سیستم ایمنی از واکنش های آلرژیک بدن جلوگیری میکند. این امر میتواند التهاب در سرتاسر بدن را کاهش دهد مخصوصا برای افرادی که سیستم ایمنی آن ها به قدری حساس است که حتی به کوچک ترین محرک ها واکنش نشان میدهد.

کاهش وزن

آب خوردن میتواند به احساس سیری شما کمک کند، که احتمال اضافه خوری و خوردن تنقلات بین وعده های غذایی را کم میکند. عسل نیز میتواند تمایل شما به شیرینی را اقناع کرده و به شما در ترک تنقلات شکری و ناسالم و پر از کربوهیدرات کمک کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.